GTM MUSTANG

Jeden z najnowszych modeli w stajni GTM, spełni oczekiwania nawet najbardziej wymagających użytkowników. Zastosowanie nowoczesnych technologii, w połączeniu z wysoką jakością użytych materiałów i precyzją wykonania, dają lekki, a zarazem bardzo wytrzymały produkt najwyższej klasy. Wózek o regulowanym położeniu środka ciężkości i wysokości podnóżka.  Dzięki otwartej budowie ramy i składanemu oparciu typu „lock-down”, po złożeniu zajmuje niewiele miejsca w transporcie. Wózek GTM Mustang występuje w wersji tzw. standardowej, gdzie wymiary, takie jak kąt siedziska, wysokość wózka, długość siedziska i długość wózka, są do wyboru z typoszeregu (tabela poniżej), a także w wersji indywidualnej, gdzie wszystkie wymiary są wykonywane na życzenie klienta. Zarówno w wersji standardowej, jak i indywidualnej, klient ma możliwość wyboru wyposażenia ze wszystkich dostępnych opcji. ISTNIEJE RÓWNIEŻ MOŻLIWOŚĆ PRZYSTOSOWANIA I WYPOSAŻENIA WÓZKA GTM MUSTANG W ELEMENTY STABILIZUJĄCE PLECY I GŁOWĘ.

SPECYFIKACJA TECHNICZNA

  • RAMA:
    – otwarta, wykonana z wysokogatunkowego stopu aluminium 7020
  • OPARCIE:
    – składane, zamek typu “lock-down”
    – regulacja wysokości oparcia o 5 cm
  • ERGO SIEDZISKO:
    – odpowiednio wyprofilowane pod guzami kulszowymi, zmniejsza ryzyko powstawania odleżyn oraz zapewnia prawidłową pozycję siedzącą
  • SZEROKOŚĆ SIEDZISKA: od 34 do 44 cm
  • KOŁA TYLNE:
    – szybkodemontowalne, mocowane na osi szybkozłącznej
    – rozmiar: 24″, 26″ (opcjonalnie)
    – kąt pochylenia: 0°, 2°, 3°, 5°

 

WYPOSAŻENIE STANDARDOWE:

  • PODNÓŻEK:
    – aluminiowy, z płynną regulacją wysokości
  • KOŁA TYLNE:
    – w zaplocie radialnym
  • CIĄGI:
    – aluminiowe
  • OPONY:
    – Schwalbe RIGHT RUN: szare, niebieskie
  • HAMULCE:
    – standardowe typu „push lock”, nożycowe
  • OŚ KÓŁ DUŻYCH:
    – średnica Ø 12mm
  • KÓŁKA PRZEDNIE:
    – plastikowe, czarna piasta, czarna guma
    – rozmiar: 4”
  • TAPICERKA SIEDZISKA:
    – czarna, system pasów z możliwością regulacji, poduszka
  • TAPICERKA OPARCIA:
    – czarna, system pasów pozwalający na regulację głębokości
    – materiał wierzchni oddychający
  • BOCZKI
    – wyjmowane, składane z oparciem
    – plastikowe,proste lub z błotnikiem
  • WIDELCE:
    – obustronne, 3 oczkowe ulżone, czarne
  • KOLOR RAMY:
    – biały,żółty, pomarańczowy, niebieski , granatowy, czerwony, wiśniowy, zielony,srebrny, stare srebro, czarny, czarny mat, niepolerowany

 

WYPOSAŻENIE OPCJONALNE: (dodatkowo płatne)

  • SIEDZISKO:
    – sztywne, na płycie aluminiowej lub karbonowej
  • OPARCIE:
    – anatomiczne, ergonomiczne
  • PODNÓŻEK:
    – tytanowy,
    – platforma podnóżka plastikowa lub karbonowa
  • KOŁA TYLNE:
    – SPINERGY, TENSIO, krzyżowe sportowe, terenowe
    – 26” – SPINERGY, krzyżowe sportowe
  • CIĄGI:
    – stalowe (stal nierdzewna), tytanowe, powlekane gumą
  • OPONY:
    – Schwalbe RIGHT RUN żółte, czerwone
    – Schwalbe Marathon Plus czarne
  • OSŁONY NA SZPRYCHY:
    – przezroczyste z logo GTM
  • OŚ KÓŁ DUŻYCH:
    -Ø 12,7mm (1/2”)
    – z uchem dla tetraplegikó Ø 12mm i 12.7mm
  • KÓŁKA PRZEDNIE:
    -plastikowe 5”,
    – aluminiowe 4” i 5”
    – aluminiowe z uszczelnianym łożyskami 4’ i 5”
  • TAPICERKA SIEDZISKA:
    – pas wydłużający siedzisko
    – obszycie poduszki: skóra, skóra perforowana, alcantara
  • TAPICERKA OPARCIA:
    – skóra skóra perforowana, alcantara
  • OBSZYCIE RAMY:
    – rur przednich, pałąka, pasa łydkowego
  • RĄCZKI:
    – w pałąku oparcia
    – w rurkach oparcia regulowane lub stałe
    – wkręcane w oparcie
    – plastikowe składane
  • BOCZKI:
    – karbonowe
    – podłokietniki
  • WIDELCE:
    – 1 stronne, ulżone, 3-oczkowe
  • ELEMENTY STABILIZUJĄCE:
    -zagłówek, peloty boczne, klin, pasy stabilizujące
  • ANODOWANE ELEMENTY:
    – zamki oparcia, kółka przednie aluminiowe, kapsle, klamry
  • ZABEZPIECZENIA ANYWYWROTNE
  • KOLOR RAMY:
    – wszystkie kolory z palety RAL CLASSIC, rama polerowana